Re: patch per opensc per tal de afegir el dnie

El que jo intento es poder usar l'usb protegit com a dispositiu físic, el certificat l'he extret amb un W7 i l'IE i desprès l'he importat al Firefox.
Segueix pendent.

Xavier

El dimarts 28 d’agost de 2012, xavi ha escrit:
Hola
el tema que comenteu de València ho podeu trobar a: http://clauer.nisu.org/

i en aquest darrer enllaç hi ha un manual on l'annex C (idcat) parla de com extreure el certificat
http://www.idcat.cat/idcat/jsp/guies/clauer/linux/guia%20usuari%20clauer%20idCAT-Linux.pdf

suposo aquest post també us pot fer servei:
http://xiquetam.blogspot.com.es/2011/09/installacio-clauer-idcat-en-ubuntu-1104.html

espero que us faci servei

Xavi

Al 28/08/12 16:43, En/na tictacbum ha escrit:
jo del clauer de l'idcat vaig treure'n el certificat de dins i el vaig
instal·lar a l'iceweasel, no recordo ben bé com ho vaig fer, diria que
des d'un win

salut,
Lluís

El 28 d’agost de 2012 16:20, Pere Nubiola Radigales<pere@nubiola.cat>
ha escrit:
Crear un patch per els paquets de Debianno es masa dificil.
Et baixes el codi del packet
apt-get source<packquet>
entres en el directori i hi fas els canvis que et convinguin.

Un cop fet disn del directori pricipal del packet:
fas un dpkg-source --commit
i ell solet am ajude de cuatre dades que et deman genera el patch.
lo demes es empacatar el patch que t'ha generat en el directori patches jun
amb el fitxer series (indica els patxes) i algun altre fitxer qque pugi
estar en el directori debian i quehagis canbiat. En el meu cas el
opensc.install

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
            pnubiola@fsfe.org
            pere.nubiola@gmail.com

El 28 d’agost de 2012 15:56, Pere Nubiola Radigales<pere@nubiola.cat>  ha
escrit:

Realment es que a mi mai em toca la gros. El lector de targes el vaig
haver de comprar i els del IdCat nomes em van donar un trasto inútil per
netejar cds.
A part si no recordo malament el programa per llegir el clauer l'havia
creat algú de la Univesitat de Valencia. Iera de codi lliure per lo que no
deu ser dificil retorcarlo.

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
            pnubiola@fsfe.org
            pere.nubiola@gmail.com

El 28 d’agost de 2012 15:35, Xavier De Yzaguirre i Maura
<xdeyzaguirre@gmail.com>  ha escrit:

M'atreveixo a preguntar, el clauer de l'IdCat, algú ha aconseguit que li
funcioni a Wheezy?
Salut i gracies.

El dimarts 28 d’agost de 2012, Pere Nubiola Radigales ha escrit:

Localitzat el error.
abans de fer el dpkg-builpakage fes
rm opensc-opendnie-patch.tar.gz o mou-lo au altre lloc si el vols
conservar

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
            pnubiola@fsfe.org
            pere.nubiola@gmail.com

El 28 d’agost de 2012 15:15, Pere Nubiola Radigales<pere@nubiola.cat>
ha escrit:
No hi hauria que haver canvis a cap binari.
Els canvis nomes es fan a codi i al fitxer que indica els que hi ha que
instal·lar on s'afegeixen utilitats del dnie

De totes forme jo només ho he probat amb amd64.
A una del les maquines que faig servir vaifg instalar el patch
directament hi funciona

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
            pnubiola@fsfe.org
            pere.nubiola@gmail.com

El 28 d’agost de 2012 13:48, Robert Marsellés Fontanet
<robert.cardenal@gmail.com>  ha escrit:

Hola,

quin error et dóna? potser et falten les dependències, prova a fer
apt-get build-dep opensc

  No és de dependències. Això ja ho havia solucionat jo pel meu compte.
L'error és:

dpkg-source: error: no es pot representar el canvi a
opensc-opendnie-patch.tar.gz: ha canviat el contingut d'un fitxer binari
dpkg-source: error: add opensc-opendnie-patch.tar.gz in
debian/source/include-binaries if you want to store the modified binary in
the debian tarball
dpkg-source: error: hi ha canvis no representables al font
dpkg-buildpackage: error: dpkg-source -b opensc-0.12.2 gave error exit
status 2

He començat a llegir el manual per mantenidors però encara tardaré un
temps en saber que vol dir.

robert