Re: patch per opensc per tal de afegir el dnie

M'atreveixo a preguntar, el clauer de l'IdCat, algú ha aconseguit que li funcioni a Wheezy?
Salut i gracies.

El dimarts 28 d’agost de 2012, Pere Nubiola Radigales ha escrit:
Localitzat el error.
abans de fer el dpkg-builpakage fes
rm opensc-opendnie-patch.tar.gz o mou-lo au altre lloc si el vols conservar

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org
           pere.nubiola@gmail.com

El 28 d’agost de 2012 15:15, Pere Nubiola Radigales <pere@nubiola.cat> ha escrit:
No hi hauria que haver canvis a cap binari.
Els canvis nomes es fan a codi i al fitxer que indica els que hi ha que instal·lar on s'afegeixen utilitats del dnie

De totes forme jo només ho he probat amb amd64.
A una del les maquines que faig servir vaifg instalar el patch directament hi funciona

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org
           pere.nubiola@gmail.com

El 28 d’agost de 2012 13:48, Robert Marsellés Fontanet <robert.cardenal@gmail.com> ha escrit:

Hola,

> quin error et dóna? potser et falten les dependències, prova a fer
> apt-get build-dep opensc

 No és de dependències. Això ja ho havia solucionat jo pel meu compte.
L'error és:

dpkg-source: error: no es pot representar el canvi a opensc-opendnie-patch.tar.gz: ha canviat el contingut d'un fitxer binari
dpkg-source: error: add opensc-opendnie-patch.tar.gz in debian/source/include-binaries if you want to store the modified binary in the debian tarball
dpkg-source: error: hi ha canvis no representables al font
dpkg-buildpackage: error: dpkg-source -b opensc-0.12.2 gave error exit status 2

He començat a llegir el manual per mantenidors però encara tardaré un temps en saber que vol dir.

robert