Re: patch per opensc per tal de afegir el dnie

Segurament en tictacbum te raó.
Nota important bloquegeu en el aptitude el opensc. A les actualitzacions torna a instal·lar el antic
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org
           pere.nubiola@gmail.com

El 28 d’agost de 2012 9:49, tictacbum <tictacbum@gmail.com> ha escrit:
quin error et dóna? potser et falten les dependències, prova a fer
apt-get build-dep opensc

El 27 d’agost de 2012 20:12, Robert Marsellés Fontanet
<robert.cardenal@gmail.com> ha escrit: