Re: DNS invers

Hola Carles,

A Divendres 10 Agost 2012 20:26:03, carles-a-la-viladelpingui.net va escriure:
> Fent un whois a la IP veuràs qui te potestat de gestionar-ho

Qui surt al whois me l'ha demanat.  Sembla que li han cedit les IP sense
l'invers. Potser que ho demanin a TDNET a veure què diuen.

També he fet un +trace amb el dig abans d'escriure-us i m'he trobat amb aquest
tall des de dns.acceda.net --tall al sobretaula de casa, a d'altres com el
meneame.net entra en rínxol fins que diu "too many lookups".  El +trace mostra
com va posant octets a la IP fins que en afegir el 62 peta.

Gràcies per confirmar que van per aquí els trets, perquè em demanava si ho
estava fent bé; era la primera vegada que mirava el DNS invers, fins ara
sempre m'ho he trobat fet pels amos de les IP o dels servidors a cals
hostingaires.

Gràcies!

Fins prest,

--