Re: Squeeze no reconeix CD

On Thursday 05 July 2012 18:50:22 Hermes Macmalnat wrote:
> No puc instal·lar-lo doncs no identifica el meu LG
> Ubuntu 12.04 li diu *CD/DVD/BluRay HL-DT-ST HL-ST...RE BH10LS38*
>
> NOTA: *Sóc un jubilat maldestre avorrit d'Ubuntu. Usuari bàsic.
> ......... Em temo haver duplicat el correu.
> *

Bones,

A què et refereixes per "no identifica el teu LG"?
La intal·lació comença o ni això? Si la instal·lació no comença, tens
configurada la BIOS per arrencar desde CD?

Per si de cas, les URLs de descàrrega són:

Netinstall, 150Mb, es necessita connexió a Internet per instal·lar més
paquets:
http://cdimage.debian.org/debian-cd/6.0.5/amd64/iso-cd/debian-6.0.5-amd64-
netinst.iso

Imatges en CD/DVD de Debian complet, descarregar almenys la primera:
http://cdimage.debian.org/debian-cd/6.0.5/amd64/iso-cd/

No hi hauria d'haver problemes amb cap unitat de CD/DVD, fa molts anys que
roden.

Salutacions,

--

Marc Olivé