s'atura el boot al Configuring network interfaces

hola,

fa un mes o així que la màquina (debian testing 32b) es va quedar
congelada a la línia del boot que referencio al títol del correu.

no és cap incidència de maquinari perquè amb un live d'estable boota
correctament.

amb la live i un # insserv network-manager es va solucionar, tot i que
cada cop que reiniciava la màquina havia de carregar les 'interfaces' a
mà.

he buscat una mica i em trobo gent que li han passat coses similars, però
que no concorden amb el que tinc.

el tema que m'ha fet escriure aquesta carta és que seguint les
recomanacions d'un company de feina, he fet una instal·lació neta, i el
problema, després d'uns dies de normalitat s'ha tornat a presentar tot i
que la màquina és _diferent_.

avui aquesta solució no ha funcionat :/

a debian user
###