Gluster i XFS (Era: Re: reiserfs i altres)

2012/6/27 Marc Olive <marc.olive@blauadvisors.com>:

[...]
> També vaig montar XFS, era per un cas concret d'un servidor per vendre música
> en MP3, molts arxius de 10Mb per cançó (teres d'MP3 en alta calitat), però no
> es portava gens bé amb el Gluster que hi havia montat (un raid de HDs en
> xarxa). No em va convèncer.
[...]

Marc,  o qualsevol altre que s'hagi trobat en aquesta situació:

pots donar detalls més concrets sobre què no anava bé? A la feina
precisament estem desenvolupant una plataforma amb aquestes eines
pensant que és la combinació més adient, però si algú pot aportar la
seva experiència sempre és benvinguda; millor ara que més endavant.

Moltes gràcies.

--
Adrià
adria@esdebian.org