reiserfs i altres

Hola, primer us voldria dir que en principi aquest correu era una
demanda d'informació respecte als sistemes d'arxius linux, reiserfs,
xfs, ext2, etc etc quin és millor? més segur i fiable? etc.

Però com que m'enrotllava molt, i ho continuo fent, només us faré una
pregunta: he llegit que debian 6.0.5 utilitza el reiserfs4 en lloc de
reiserfs, tindré algun problema durant la instal·lació de squeezy 6.0.5
amb les particions que ja tinc formatades amb reiserfs?

Salutacions

Jordi.