Re: problema amb client de sopcast

El Fri, 15 Jun 2012 11:11:10 +0200
Ernest Adrogué <nfdisco@gmail.com> va dir:

> Hola,
>
> Des de l'últim 'apt-get upgrade' sembla que no hi ha manera que
> funcioni el client de sopcast 'sp-sc' del paquet sp-auth (non-free).
>
> En principi no dóna cap error, simplement als pocs segons d'arrencar
> es para amb aquests missatges:

> Start cache thread.
> hook_broker_connect:msgType=2
> reason=1
> SO_QUIT
> retv = -104
>      spsc_cleanup
>
> Algú més s'hi ha trobat?

Hola Ernest,

Em sembla que et serviré de poca ajuda però et dono el meu parer.

1.- Jo no faig servir el sopcast que ve amb la debian, de fet ni tan sols sabia que hi era. jo el vaig baixar de la seva web em sembla.

2.- Aquest missatge que dius és el que em dona normalment o bé per que el canal no està actiu, o bé per que no em deixa per que si.

3.- El canal al que connectes està actiu?

4.- has provat amb d'altres canals?

5.- prova amb aquest, digisport2 (sop://broker.sopcast.com:3912/111378 38888 29999) que ara (16:25) està actiu i a veure si no dona error, això voldria dir que l'aplicació funciona però amb el canal que vols no ho fa per alguna raó, com podria ser que no estigui actiu o que per alguna altra raó no et deixa connectar.

Apa, sort!