Re: gnome-terminal

El 8 de juny de 2012 22:04, MarcFP <marc.furtia@gmail.com> ha escrit:
> M'estic trobant que gnome-terminal no em funciona.
> M'explico.
> Quan executo gnome-terminal, em surt una pantalla tota negre, sense prompt,
> ni res, només la terminal, amb el fons negre, res més
> Si faig un ls, em surten els fitxers i directoris, però tot mogut cap a la
> dreta de la pantalla.
> Us adjunto un parell d'enllaços a imatges, per si algú s'hi ha trobat i sap
> com solucionar-ho.
> Estic utiltizant debian wheezy, la meva versió de gnome-terminal és
> 3.4.1.1-1 i la versió del gnome-terminal-data és  3.4.1.1-1.

> [...]

has fet alguna actualització? et funcionava?

prova de crear un nou perfil i treballar sobre aquest, si tot i així
no funciona vés a ~/.gconf/apps/ i mou el directori de gnome-terminal
a gnome-terminal.old, reinicia el gnome i prova a veure si et
funciona.

si tot i així no et funciona, prova de reconfigurar el paquet de
gnome-terminal: dpkg-reconfigure gnome-terminal

vinga, sort!

Blackhold