Re: connexió VNC a pc sense monitor físic

Hola:

On Mon, 4 Jun 2012 09:20:36 +0200
Sergi Baila <sargue@gmail.com> wrote:

> Realment no cal ni desactivar ni treure el gdm/kdm, només ho deia intentant
> que s'entenguès millor com funciona tot plegat.

Ho he provat amb el servidor en el que tinc el kdm + icewm, i no cal
treure el kdm (o gdm). M'he connectat al servidor via ssh i des de la
sessió ssh:

   $ vncserver -geometry 1024x768 -depth 24

Respon (server és el hostname del servidor):

   New 'X' desktop is server:1

Des del sobretaula faig:

   vncviewer <IP>:1

i m'obre una finestra amb la sessió gràfica.

Moltes gràcies per aquesta informació. Mai havia sabut com fer-ho. Salut!!