Re: connexió VNC a pc sense monitor físic

Hola,
moltes gràcies a tots pels consells...

he tornat a realitzar la prova amb un monitor connectar i em temo que tot plegat és més simple, però tampoc sé com solucionar-ho.
Quan et connectes via vnc a vino, a l'escriptori remot et demana la contrasenya per desbloquejar l'anell de claus, un cop ho fas funciona ok tot. Si no reinicio la màquina i desconnecto monitor tot ok també però, en el moment que reinicio sensen monitor connectat, entenc que em pregunta la contrasenya per desbloqueja l'anell i, evidentment, no puc.

També he provat instal·lant xrdp i va pefecte, desafortunadament, necessitaria capturar l'escriptori concret.

Hi ha alguna manera d'evitar la pregunta de l'anell de claus?

Xavi

El 4 de juny de 2012 9:20, Sergi Baila <sargue@gmail.com> ha escrit:
Realment no cal ni desactivar ni treure el gdm/kdm, només ho deia intentant que s'entenguès millor com funciona tot plegat.

Pots començar només instal·lant vnc4server i fent el que posa el blog, a veure si te'n surts a connectar un terminal i veure l'escriptori. A partir d'aquí pots treure components sobrants, per alliberar recursos (sobre tot ram).

--
www.sargue.net