Re: connexió VNC a pc sense monitor físic

Hola,
en teoria ja sé que no hauria de fer falta, però quan tinc monitor físic endollat em puc connectar via vnc sense problemes i quan està desconnectat no.

El procés seria:
1- engegar màquina amb monitor endollat i connexió VNC ok
2- apagar màquina i desconnectar monitor
3- impossible connectar via vnc i si per SSH.

merci

Xavier Barreny

Al 03/06/12 17:23, En/na Marc Olive ha escrit: