CSF firewall protection vs CPhulk

Hola,

Els tècnics del meu servidor em recomanen que canvii de CPhulk a CSF... Algú te alguna opinió al respecte? Son semblants? Realment CSF és més clar/senzill de gestionar (jo no soc adminiostrador de sistemes, només un pobre desenvolupador web en drupal ;-) ).

Pd.: aprofitant que avui s'ha publicat que Chrome ja li passa per davant a l'Explorer, he confultat les sèries estadístiques de statscounter dels darrers 4 anys i he vist:

1) que el linux continua sense sortir de la seva marginalitat (com a escriptori) 2) que a països com Cuba o Veneçuela ens passen la ma per la cara, i en canvi els xinesos i els usamericans passen de linux...

Salut,

--

Joan Cervan i Andreu
www.calbasi.net ~ Desenvolupament web