Re: presentacions sobre Debian

> Es tot un culebron el tema que s'ha muntat amb aquesta infografia:
> http://lists.debian.org/debian-publicity/2012/04/msg00032.html
>
> Sembla ser que l'autor no està massa d'acord amb la substitució d'ooo
> per libreoffice i no vol que ningú actualitzi el logo a la seva
> estimada infografia.

Sí, també crea polèmica perquè fica el logo de Firefox enlloc del de
l'Iceweasel, etc.

La veritat és que podriem juntar-nos per fer una infografia de Debian,
lliure. Si entre nosaltres veièssim la necessitat, i hagessin ganes i
massa crítica, ens podem reunir a algun espai (com quan es fan jornades de
traducció a Softcatalà) i treballar una tarda plegats.

Crec que el que més temps portaria és fer el disseny i decidir què posar.
Però un cop això està decidit, cadascú pot treballar en una part de la
infografia i finalment ajuntar totes les parts.