Re: applets Gnome-shell

Hola,
moltes gràcies. Ho provaré més tard el temam del gnome-tweak-tool.

Per cert, el tema del ALT només em funciona si entro com a Gnome Classic, no com a Gnome normal. Però veig que el gnome-tweak-tool ja m'hauria de fer servei.

moltes gràcies

Xavi Viader

El 16 d’abril de 2012 13:53, Josep M Batlle Martín <jepmalinux@gmail.com> ha escrit:
Hola,

per afegir/treure applets a la barra superior de l'escriptori jo també faig servir el "gnome-tweak-tool" per a gestionar-ho, com diu l'Alex.

Ara, per buscar, baixar-me i instal·lar els applets ho faig a través de la web: https://extensions.gnome.org/

Josep M.

El 16 d’abril de 2012 13:26, <alex@probeta.net> ha escrit:
Hola Xavi

> 1- com es fa per afegir applets a la barra de l'escriptori? (no al
> fallback
> !!)

No sé si ho entés bé. Jo ara afegeixo applets a la barra d'escriptori amb
la combinació ALT + clic_botó_dret_ratolí. Abans només calia fer clic amb
el botó dret del ratolí per obrir el menú contextual, però amb Gnome-Shell
cal combinar-ho amb la tecla ALT.

> 2- hi ha alguna manera de configurar la visualització de les aplicacion en
> forma de llista i no en forma d'icones?

Jo he configurat Gnome-Shell perquè sigui idéntic a l'escriptori del
gnome2 , amb llista d'aplicacions, i em funciona a tota velocitat.

1) quan surts de l'usuari li demanes que torni a entrar però amb gnome
clàssic, i ja tindràs l'escriptori tradicional

2) per configurar coses addicionals de Gnome t'instal.les el paquet
"gnome-tweak-tool". Si a aquest paquet actives l'opció que vols que
l'escriptori sigui manegat pel navegador de fitxers, ja podràs tenir
icones i fitxers a l'escriptori.

Bona sort,

   Alex