Re: [off topic] reconeixement idea original

PD: m'he oblidat de dir que totes aquestes llicències garanteixen el
reconeixement de l'autoria, que és el que tu preguntaves :P

salut,
^dj

On 16/04/12 11:26, David Jacovkis wrote:
> Hola Àngel,
>
> On 12/04/12 17:13, angelbat wrote:
> (...)

> aleshores és on-topic, prepara't pel totxo ;-)
>
> Tal com diu l'Ernest les llicències CC no van gaire bé per a programes
> informàtics, és millor fer servir una llicència específica per programari.
>
> Per escollir entre el fotimer de llicències de programari lliure que
> existeixen el primer que has de fer és decidir si vols una llicència
> robusta (amb copyleft) o permissiva (sense copyleft). La diferència és
> que amb una llicència robusta les futures redistribucions del codi (amb
> [...]

- --
David Jacovkis                  Free Knowledge Institute
IM/VoIP/phone on request    "Unlocking the knowledge society"
41.4532, 2.0441                  http://freeknowledge.eu