Re: Configuració del servidor Apache

El 1 d’abril de 2012 18:43, Ferran Jorba <Ferran.Jorba@gmail.com> ha escrit:
> Hola Leopold,

> si el que vols és tu poder-ho aprovar, per què no «passes» del fitxer de
> configuració d'Apache (sempre massa complicat) i crees tu a voluntat els
> symlinks a qui tu beneeixis des de /var/www/users/usuari ->
> /home/users/usuari/www?
>
> Més simple, fàcil d'entendre i mantenir.  Si un usuari no vols que publiqui,
> no li crees el symlink, i llestos.  O em perdo alguna cosa?
>
> Ferran

bones,
i perquè en comptes de liar-te amb el mod_rewrite no utilitzes
directament l'apache per a fer la configuració? sembla que el
mod_userdir quan poses un * a la configuració d'apache t'ho reemplaça
amb el nom d'usuari. Fés una ullada a això:

http://httpd.apache.org/docs/2.0/howto/public_html.html

salut!