Re: dev-C++

Hola,

2012/3/11 Voro <VorodeValencia@ono.com>:
> Algú sap si existeix versió per a Linux, de l'entorn de programació Dev-C++?

No existeix. Em sembla recordar que fa molts anys hi va haver un
projecte que el va intentar portar al Kylix però no va funcionar.

> He passat dues hores cercant a Google i no he trobat, sempre acabe en un
> .exe que, clar, no hem serveix. A la Universitat de Valencia treballem en
> Dev-++ i me convindria tindre-lo  a casa.

Com que el Dev-C++ només funciona amb el compilador MinGW, entenc que
si aconsegueixes executar-lo en Linux (mitjançant wine) només podràs
generar fitxers «.exe». Clar que llavors amb el wine els hauries de
poder executar també.

Jo recordo que utilitzava una versió de l'Anjuta (1.x) que era clavada
al Dev-C++. De totes formes el més probable és que els programes que
facis amb el Dev-C++ es compilin sense problemes amb el GCC del teu
debian. Simplement els codificaries amb un editor diferent (Geany,
Kate, Gedit...) però això tant és.

Salut,

--
Pere