Re: Formats de llibres electrònics. OK!

Hola,

> No sé l'altra gent, però jo no he aconseguit llegir llibres tècnics de
> forma pràctica utilitzant lectors de llibres digitals. En un
> dispositiu de tinta electrònica passar fulles endavant i endarrere per
> fer consultes ràpides no és gens còmode. I les il·lustracions/taules
> poden no veure's bé. En «ipads» o similars no ho sé perquè no tinc cap
> tablet.
> A més, tingues en compte que la conversió de formats sovint no és perfecte.
>
> Pensa-ho bé, potser en aquest cas portar quilos de paper al damunt
> encara és avui en dia la millor opció.

 En aquest cas crec que sí, precisament pels motius que menciones. Els
meus dubtes neixen de pensar (jo mai he usat aquests suports) que
potser, en el moment actual, els avantatges de la tecnologia superaven
els inconvenients. Per això vaig decidir preguntar a la llista després
de no trobar rés específic en les meves cerques.

 Gracies a tots novament. Ja tinc la resposta que buscava. Ara a prendre
la decisió.

 Salut i peles,

 robert