Re: Formats de llibres electrònics

Hola de nou,

 Gracies a tots per les vostres respostes. No sabia que hi hagués tantes
opcions per llegir llibres electrònics. Fa que senti que vaig fer una
bona elecció quan vaig decidir deixar enrere les finestretes. Gracies
desenvolupadors.

 El principal problema és que són llibres tècnics i no puc triar
l'editorial. Són els únics que els proporcionen. Te'ls venen,
evidentment, al preu que volen (> 60€) i en el format que garanteix el
seu control. Segons la informació de l'editor, la copia que adquireixo
té un comptador i únicament els puc canviar de màquina 6 cops abans de
que es bloquegi (no sé el què).

 Fa dies que estalvio per poder-los adquirir però si després de la
inversió no els he de poder llegir, millor els compro en paper i els
carrego a la bossa, tot i que la seva massa es proporcional al preu.

 Moltes gracies novament.

 Salut i peles,

 robert

El dj 08 de 03 de 2012 a les 20:50 +0100, en/na Robert Marsellés
Fontanet va escriure: