Re: consulta epub i pdf

Hola,
gràcies per totes les vostres aportacions, m'ha servit per encarrilar la recerca.

La opció del xournal sembla la millor, em funciona amb Win i Linux i s'adapta millor al dia a dia que necessito, és a dir, anar llegint documentació en PDF i subratllar allò que trobo interessant, només té l'inconvenient que quan exporto a PDF es perden els "subratllaments" fets amb Acrobat... em servirà per tots els docs nous que faci. Llàstima que he vist que xournal està amb el projecte un pèl aturat.

La importació amb el Draw funciona bé però té el problema que m'importa cada línia del PDF com una caixa de text independent, cosa que complica una mica l'edició ràpida.

El pdfedit sempre m'han dit (no només vosaltres) que és fantàstic però mai m'hi he acabat d'entendre, a banda que la visualització acostuma a ser un pèl borrosa (suposo que no trobo la opció per canviar-ho).

Només comentar-vos que sobre els epubs jo faig servir l'extensió 'writer2epub' de LibreOffice que converteix un ODT a ePub pitjant un sol botó. És cert que la conversió no és perfecte però a mi ja em serveix.
http://extensions.services.openoffice.org/en/project/Writer2ePub

Ara només em manca trobar un lector d'epub que permeti fer anotacions (amb retolador) en el text.

Moltes gràcies !!

Xavi

Al 01/03/12 17:04, En/na hubble ha escrit:
El Thu, 1 Mar 2012 16:52:32 +0100
hubble<hubble@telefonica.net>  va dir:

Encara que la sol·lució de la blackhold es perfecta pels diferents sistemes operatius, sembla que continues descontent, la que jo t'ofereixo no se si funciona amb win:
http://sourceforge.net/projects/pdfedit/files/

Has tastat el pdfedit ??? fa el que vols i moltes coses més.

apa, sort.

El Thu, 1 Mar 2012 13:19:04 +0100
"xavier.llistes"<xavier.llistes@gmail.com>  va dir:

Hola,
moltes gràcies per totes les vostres respostes. Efectivament, l'Okular
pinta molt però no em serveix perquè no guarda les marques de rotulador en
el propi PDF.

Tot plegat és perquè he d'accedir al mateix document des de diferents
ubicacions, algunes de les quals tenen Windows amb Acrobat que sí que
permet aquesta funcionalitat i ho incrusta al PDF...

A banda, també tenia l'opció del gestionar el document via ePub però, com
us deia, no trobava cap lector que em permetés fer marques de rotulador.

haurem de seguir buscant....

Xavi

El 1 de març de 2012 12:52, Blackhold<blackholdmailer@gmail.com>  ha escrit:

El 1 de març de 2012 12:45, Griera<griera@gmail.com>  ha escrit:
Hola Orestes:

Com és habitual, la teva puntualització es de lo més pertinent. És una
llàstima que no quedin les marques al pdf.

no sé si libreoffice gestiona el epub aquest que comenteu (disculpeu
la ignorància), però el que si que es pot fer és directament modificar
un pdf i tornar-lo a desar amb els canvis realitzats.

es tracta d'una extensió del libreoffice draw.

salut!

Gràcies i salutacions.

On Thu, 01 Mar 2012 09:59:39 +0100