Re: consulta epub i pdf

Hola,
moltes gràcies per totes les vostres respostes. Efectivament, l'Okular pinta molt però no em serveix perquè no guarda les marques de rotulador en el propi PDF.

Tot plegat és perquè he d'accedir al mateix document des de diferents ubicacions, algunes de les quals tenen Windows amb Acrobat que sí que permet aquesta funcionalitat i ho incrusta al PDF...

A banda, també tenia l'opció del gestionar el document via ePub però, com us deia, no trobava cap lector que em permetés fer marques de rotulador.

haurem de seguir buscant....

Xavi

El 1 de març de 2012 12:52, Blackhold <blackholdmailer@gmail.com> ha escrit:
El 1 de març de 2012 12:45, Griera <griera@gmail.com> ha escrit:
> Hola Orestes:
>
> Com és habitual, la teva puntualització es de lo més pertinent. És una llàstima que no quedin les marques al pdf.

no sé si libreoffice gestiona el epub aquest que comenteu (disculpeu
la ignorància), però el que si que es pot fer és directament modificar
un pdf i tornar-lo a desar amb els canvis realitzats.

es tracta d'una extensió del libreoffice draw.

salut!