Re: consulta epub i pdf

El Dijous 01 Març 2012, a les 08:41:53, Griera va escriure:
> Hola Xavi:
>
> Per marcar amb "rotulador" groc les frases dels pdf que m'interessa
> recordar, faig servir okular. A Eines | revisió, hi han els eines per
> fer-ho.
Certament això funciona, però cal ser conscients que les "marques" NO es
guarden en el mateix document, sinó que es guarden en un fitxer XML al
directori ~/.kde/share/apps/okular/docdata/NNNN.nomfitxer.pdf.xml (on NNNN és
un número).

Això fa que si copies el fitxer PDF en un altre ordinador sense copiar també el
fitxer XML, aleshores en el segon ordinador les marques no apareixen.

--
Cordialment,

Orestes Mas.