Re: com va anar la FOSDEM?

El dl 20 de 02 de 2012 a les 14:07 +0100, en/na Jordi Mallach va
escriure:
> Hola Àlex!

> Doncs jo tinc impressions contradictòries. Per una banda, l'ambient va ser
> prou bo, com sempre, i vaig veure moltes cares conegudes (alguna
> d'aquesta llista, per primera vegada!)

Suposo que m'he de donar per al·ludida :)

> , però per altra banda, molts dels
> temes de les xerrades no m'acabaven d'enganxar, i vaig dedicar molt de
> temps a socialitzar, cosa que en realitat és el meu primer objectiu a la
> FOSDEM.
>
> Destaque la xerrada de cloenda, per Bdale Garbee, sobre l'estat del
> projecte FreedomBox, i ja en clau més friki, la de Keith Packard sobre el
> futur d'X.Org i Wayland.

Podríem dir que encara estic en estat de xoc. Vaig anar a diverses
xerrades, moltes de les quals estaven relacionades amb Debian, vaig
xerrar i conèixer molta gent, trobar vells coneguts (alguns per
sorpresa!) i també conèixer gent com el Jordi amb qui només havia parlat
per IRC :)

     A. Però que en dos dies s'ajuntin milers de persones i es facin
        centenars de xerrades... no sé, és molt bèstia!

Recomano anar-hi ni que sigui un cop a la vida ;)

> Pels motius climàtics que us podeu imaginar, tot i haver promès anar a
> sopar amb diferent gent per Brusseŀles tant divendres com dissabte, vaig
> fer valdre l'autèntic valor de la paraula d'un valencià (és a dir, poc), i
> vaig quedar-me en casa refugiat, perquè anar pel carrer a -10°C doncs... a
> mi gràcia, gràcia, no em fa molta. :P

Gràcia no fa, però es pot superar. Crec que el meu cos no havia estat
mai a tan baixes temperatures, però ho va resistir XDDD

> FOSDEM és per mi, sense dubte, la conferència de programari indispensable,
> fins i tot per damunt de la DebConf, que ja és prou increïble, segurament
> per raons totalment diferents. :)

Jo, si puc, repetiré!

Salut!
Mònica