Re: Dispositiu USB a VM

2012/2/10 xavier.llistes <xavier.llistes@gmail.com>:
> Hola,
> Tinc Linux Mint Debian Edition.
>
> Els missatges q comentes, com els puc trobar?

Hola Xavi,
no conec LMDE, pero sembla que està basat 100% en Debian testing, per
la qual cosa s'aplicarà que només existeix una versió de VirtualBox,
la que suporta els USB.

Explica que fas per connectar la memòria USB i els missatges que et
dona. Per exemple, si la connectes a una VM amb el Windows que diu el
sistema i si la connectes a una màquina amb Linux, abans de realitzar
la connexió a una finestra root, pots executar:

# udevadm monitor

El símbol # és el prompt de root, la resta és el que has d'introduir
al Sistema operatiu convidat.

---
Javier

No conec LMDE