Re: Dispositiu USB a VM

Hola,
Tinc Linux Mint Debian Edition.

Els missatges q comentes, com els puc trobar?

Gràcies

Xavi

enviat des d'un mòbil

El 10/02/2012 17:56, "Javier Silva" <fjsilvam@gmail.com> escribió:
2012/2/9 xavier.llistes <xavier.llistes@gmail.com>:
> Hola,
> tinc problemes per connectar els dispostius USB a les màquines virtuals de
> virtualbox i de vmware. Quan connecto USB al host aquest es monta sense
> problemes però quan el vull veure des de la màquina virtual (linux o
> windows) no hi ha manera. Després de googlejar uns quants dies no he trobat
> la solució. Algú de vosaltres em pot donar alguna pista?
>
> Tinc un nivell mitjanet d'usuari linux, per tant, no us talleu en explicar,
> fins i tot, allò que per alguns de vosaltres sigui evident.

Hola Xavi,
acabo de fer una prova amb el VirtualBox que porta de sèrie el Debian
7 Wheezy (testing) i funciona correctament amb una USB de memòria.
Aquesta versió del Debian que tinc instal·lada, ja no hi ha la
diferència entre la OSE i l'altre.
Pots indicar la versió del sistema que tens i els missatges que surten.

---
Javier Silva.