Re: Dispositiu USB a VM

Hola,
moltes gràcies. Quan ho hagi pogut provar us informo de com ha anat.

Salut

Xavi

El 10 de febrer de 2012 10:57, Griera <griera@gmail.com> ha escrit:
Hola:

Jo el que faig és compartir el directori /media i al muntar el dispositiu en linux, el veig en el virtualbox:

 icona + de la dreta i afegir /media
- Reiniciar màquina i fer c:\> net use m: \\vboxsvr\media

Espero que et serveixi. Salut!!