Re: Dispositiu USB a VM

A Dijous 09 Febrer 2012, xavier.llistes va escriure:
> Hola,
> tinc problemes per connectar els dispostius USB a les màquines virtuals de
> virtualbox i de vmware. Quan connecto USB al host aquest es monta sense
> problemes però quan el vull veure des de la màquina virtual (linux o
> windows) no hi ha manera. Després de googlejar uns quants dies no he trobat
> la solució. Algú de vosaltres em pot donar alguna pista?

pel que jo sé és un tema de versions de virtualbox. No funcionen els usbs a la
versió lliure de virtualbox (la que hi ha a debian). _Només_ funciona a la
versió no lliure. Pots descarregar-te la de:

#virtualbox
deb http://download.virtualbox.org/virtualbox/debian squeeze non-free contrib

De vmware no tinc ni idea ...

Leo