Re: Em podeu recomanar algun hospedatge VPS a espanya o la UE?

Al 03/02/12 12:19, En/na Joan ha escrit:
Hola,

Habitualment treballo amb un hospedador usamericà, però tinc un client
que vol hostatjar algunes webs, de tràfic mitjà, amb drupal per una
banda i CiviCRM per l'altra, i necessita que estigui a Espanya o la UE
(pel rollo de la protecció de dades).

Estic buscant, per tant, un hospedatge que doni servei de VPS (servidors
virtuals privats), administrats (no de l'estil d'ovh). M'interessaria
tenir una bona relació qualitat / preu (a qui si no). I, a ser possible,
que el VPS pogués ser escalable segons necessitats.

Una atenció 24h és casi un requisit, també ;-)

En fi, si en coneixeu d'algun que pogueu recomanar ;-)

Bones,

CDMon dóna bon servei, en tinc molt bones referències de congeuts (no, no tinc comissió ni coneguts dins), i són de Malgrat de Mar, imagina't :D
BSD'eros, i amb un bon servei post-venda.

No sé si oferten exactament el que comentes, però són una bona opció:

https://www.cdmon.com/cat/

Salut.