Impressora desapareguda en combat

Hola a tothom:

Alguna de les darreres actualitzacions del Debian Wheezy afecta la compartició d'impressores amb Samba? M'he trobat de la nit al dia que el portàtil de la meva dona (Windows XP) no troba la impressora del meu PC (Un Pentium 4 amb Debian Wheezy). En canvi, funciona la connexió a internet del portàtil des del router via wifi, i la del meu PC via cable.

He estat repassant el smb.conf, l'usuari del samba, i altres coses, i no me'n surto de que funcioni. I el pitjor no és això: el pitjor és la rialleta sardònica de la mestressa...

--
Daniel Elias

Usuari de Linux nº 461584