Re: GNOME 3: com evitar-lo?

2012/1/30 Roger Lino <debian@rogerpueyo.com>

> Tot i que m'havia promès no fer-ho, he recompilat el gnome-panel fent aquest canvi:
>
> http://k3rnel.net/2011/07/04/gnome-3s-fallback-mode-minimum-panel-size/
>
> I, efectivament, funciona :)
>
> Salutacions,
>
> Roger
>
> El 30 de gener de 2012 15:55, <alex@probeta.net> ha escrit:

Hola,
també podeu actualitzar testing fins a la data d'avui i provar
d'instal·lar algunes extensions, com ara aquesta:

https://extensions.gnome.org/extension/6/applications-menu/

Que tornarà a activar un menú molt semblant a que hi havia a GNOME 2.x

Aquesta altra extensió:

https://extensions.gnome.org/extension/5/alternative-status-menu/

activarà la opció d'aturar l'equip per defecte, en comptes de suspendre.

Al tweak podem posar un zoom per sota del factor 1x, si el que volem
es que tot sigui més petit, inclosa la tipografia.

Javier.