Re: logs de X.org

Hola,

 Jo uso "squeeze" (= stable) amb tarja Nvidia + controladors Nvidia i
únicament tinc:

# ls -l /var/log
-rw-r--r-- 1 root        root         16524 30 gen 20:15 Xorg.0.log
-rw-r--r-- 1 root        root         16919 30 gen 13:46 Xorg.0.log.old

> PS. Per contestar a la llista s'ha de 'Contestar a tots' sinó només
> rep la resposta la persona de qui contestes el missatge; no hi ha
> Reply-To.

 Un pensa que certes coses són evidents però curiosament sempre s'aprèn
alguna cosa nova. Recordo haver llegit les instruccions quan em vaig
apuntar a la llista pero no recordo haver llegit rés d'això. Sempre que
contesto acabo copiant l'adreça de la llista al camp "Send-to"

 Salut i peles,

 robert