Re: Campanya "Jo també dic PROU SPAM"

A Dilluns, 30 de gener de 2012 12:23:26, Marc Olive va escriure:

> I contactar directament amb ells per que deixin d'enviar correus a una
> llista que no hi pinten res?
> No em sembla que sigui voluntari ni vagin de mala fe, simplement que s'ha
> colat la direcció de la llista a la seva llibreta.

Em costa molt de creure que no hi hagi mala fe quan, per una banda, han usat
diferents remitents d'origen del seu domini durant temps per mirar d'esquivar
els filtres de correu brossa, i especialment després que formulés la queixa al
contacte administratiu del domini just abans de Nadal. Em van respondre dient
que els farien arribar la meva queixa i que prendrien mesures perquè no es
tornés a repetir. I efectivament les han pres, perquè l'últim missatge no ha
sortit del seu domini sinó d'una adreça del domini telefonica.net per poder
seguir enviant correus a la llista.

Potser no n'hauríem de parlar més del tema. Segur que s'estaran fent un tip de
riure al veure que una part important del volum de la llista és "gràcies" a
ells. Són com Ryanair: que parlin d'ells encara que sigui per deixar-los a
caure d'un burro. I se'n surten prou bé :-(