Re: logs de X.org

Jo diria que és algun bug de testing o/i inestable, perque acabo de descobrir sorprès uns 460 fitxers de log de les Xorg, al poupurri de testing + unstable que faig anar, en canvi a la Squeeze del servidor tan sols hi he trobat

ns:~# ls -la /var/log/Xorg.0.log
Xorg.0.log      Xorg.0.log.old

El 28 de gener de 2012 17:08, Eduard Selma <selma@tinet.cat> ha escrit:
Al 28/01/12 14:26, En/na Ernest Adrogué ha escrit:

Hola,

Sembla que en el meu ordinador els logs de l'X.org es van acumulant a
/var/log sense que res ho impedeixi. De tots els altres logs se'n
encarrega el logrotate, però aquest no. Us passa el mateix?

- Acabo de mirar-ho i només i tinc l'actual i l'anterior:
 "Xorg.0.log" i "Xorg.0.log.old". No hi ha cap arxiu (.gz).

 Uso una tarja nVidia amb el controlador privatiu.

 Els meus 5 cèntims.

--
Eduard Selma i Bargalló.
Usuari Linux núm. 154786