Re: Salutacions (nou a la llista)

Em sembla una gran raó per trobar-nos, la de liquidar un barril de bona cervesa artesana, es clar.
Si a mes podem xerrar una mica de Debian  (jo també faig servir el marcianitu, tot i la horrible pantalla de benvinguda) i ara estic fent les meves aproximacions al Gnome3.
Be doncs, primer cal saber les dates, el 4 tinc calçotada, però el 5 podria trobar una estona.

Xavier De Yzaguirre

El 27 de gener de 2012 11:39, <xabi@nodo50.org> ha escrit: