e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org
           pere.nubiola@gmail.com

El 10 de gener de 2012 13:22, Ernest Adrogué <nfdisco@gmail.com> ha escrit:
Gràcies pels comentaris.

10/01/12 @ 08:24 (+0100), Alex Muntada escriu:

> El «filtered» bàsicament vol dir que algú està descartant els paquets
> de connexió de l'ssh, bé sigui el router perquè no està fent el NAT
> que toca o bé perquè l'equip destí té configurades les iptables i
> descarta les connexions d'ssh.

Entesos. Sembla que és el router que està mal configurat.
Pel que fa a la seguretat, en principi només s'hi ha de connectar
un usuari, que és l'únic autoritzat amb AllowUsers. És bona idea això
d'utilitzar un port no-estàndard, també em sembla recordar un sistema
per detectar intrusions que era enviar un e-mail des del
.bash_profile.

Ernest

En un router de telefònica hem vaig trobar que el firewall bloquejava   els prots 21,22,23 admetent sols algunes adreces Ip determinades. Lo que feia que el port forwarding no funciones correctament.