Re: Actualització d'alguns paquets de testing en estable...

de fet l'iceweasel no te dependències rares... el problema el tinc amb l'amule...

I l'amule el voldria actualitzar perquè em dona un error i se'm menja tota la memòria, petantl'amule i deixant l'ordinador sense ram...

Joan

Al 28/11/11 17:45, En/na tictacbum ha escrit:
per a iceweasel pots configurar el repositori de l'equip Mozilla de
Debian, com expliquen aquí: http://mozilla.debian.net/

2011/11/28 Pere Nubiola Radigales <pere@nubiola.cat
<mailto:pere@nubiola.cat>>

    No se com actua el synaptic. Però si fas servir el aptitude pots
    seleccionar quina acciò hi ha que realitzar segons dependències.

    El barrejar paquets de distintes distribucions te aquests problemes.
    El Gnome per lo que s'ha comentat a la llista ha sofert bastants
    canvis i les llibreries gtk son importants per ell.

    Pere Nubiola Radigales
    Telf: +34 656316974 <tel:%2B34%20656316974>
    e-mail: pere@nubiola.cat <mailto:pere@nubiola.cat>
    pnubiola@fsfe.org <mailto:pnubiola@fsfe.org>
    pere.nubiola@gmail.com <mailto:pere.nubiola@gmail.com>

    El 28 de novembre de 2011 13:16, Joan <arbocenc@calbasi.net
    <mailto:arbocenc@calbasi.net>> ha escrit:

        Hola,

        Tinc un debian estable, del que també tinc les fonts de testing
        i inestable, posades amb prioritat inferior. M'agradaria
        actualitzar un paquet, amule i iceweasel, però el primer te
        entre les dependències libxgtk??? i quan li dono a actualitzar a
        aquest, em marca, el synaptic, de desinstalar mig Gnome.

        Em pregunto si no és possible dir-li al sistema que actualitzi,
        també, totes les referències actualitzables de la primera
        referència, quan la versió és imprescindible.

        Dit d'una altra manera, si el paquet_1 em marca la
        dependència_1, i al actualitzar a testing la dependència_1
        perquè em marca per DESinstal·lar tots els paquets que depeneien
        de la dependència_1, però en versió estable, en comptes
        d'actualitzar, al seu torn, aquests paquets??

        Pd: Vaig llegir que aviat es congelarà la estable?

        Salutacions,

        --

        Joan Cervan i Andreu
        http://personal.calbasi.net

        "El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser,
        el de ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els
        quals un món no val la pena viure'l"
        A. Camus

        i pels que teniu fe:
        "Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
        Gandhi