Re: cryptoloop

Bones Jordi,

2011/11/12 jordi <jordiv@catalonia.net>:
> Bones, ja fa un temps que tinc una partició "adormida" encriptada amb
> cryptoloop i m'interessa recuperar-ne les dades. El problema és que he
> fet tot el que he anat llegint i no hi ha manera ...
>
> He pensat si alguna de les següents solucions em poden anar bé:
>
> 1ª un live-cd de lenny. Problema: el lector de cd's el tinc xungo i és
> força difícil trobar aquest live-cd.
>
> 2ª Algun programa específic que faci això sense necessitat de carregar
> mòduls, etc
>
> 3ª Muntar la partició des d'un ordinador remot, de manera que la tracti
> [...]

Confesso que no sé de què va el cryptoloop, així que no et puc ajudar
amb les teves solucions 2-4. Tot i que la ideal sembla ser la 4.
El que sí que sé però, és que la gent de l'equip "live" tenen un arxiu
d'imatges [0], així que pot ser pots provar la teva solució 1 amb un
live-usb (les imatges que posen usb-hdd) si la teva BIOS ho suporta.
Per a més informació en aquest tema particular, te pots mirar la
pàgina del live project [1].
[0]: http://live.debian.net/cdimage/release/5.0.9/
[1]: http://live.debian.net/

Bona sort!