cryptoloop

Bones, ja fa un temps que tinc una partició "adormida" encriptada amb
cryptoloop i m'interessa recuperar-ne les dades. El problema és que he
fet tot el que he anat llegint i no hi ha manera ...

He compilat el mòdul cryptoloop sense cap problema però a l'hora de fer
un "modprobe cryptoloop" em surt:

  FATAL: Error inserting cryptoloop
(/lib/modules/2.6.32-5-686/kernel/drivers/block/cryptoloop.ko): Unknown
symbol in module, or unknown parameter (see dmesg)

i el dmesg :

[  790.283970] cryptoloop: disagrees about version of symbol
loop_register_transfer
[  790.283975] cryptoloop: Unknown symbol loop_register_transfer

He pensat si alguna de les següents solucions em poden anar bé:

1ª un live-cd de lenny. Problema: el lector de cd's el tinc xungo i és
força difícil trobar aquest live-cd.

2ª Algun programa específic que faci això sense necessitat de carregar
mòduls, etc

3ª Muntar la partició des d'un ordinador remot, de manera que la tracti
com si sigués una partició local. Està formatada ext3 i ho podria fer
des d'un elive Gem que té suport per a cryptoloop.

4ª Solucionar el problema que em dona el "modprobe cryptoloop"

A algú li pot semblar una tonteria el que dic però ja he mirat i he fet
mil coses sense resultat. No sé ... no més vull recuperar-ne les dades i
després actualitzar a luks. Fins i tot amb tants de fracassos ja penso
que la partició ja s'ha fet malbé per algun motiu.

Salutacions

Jordi.