Re: GNOME 3: com evitar-lo?

11/11/11 @ 22:19 (+0100), Roger Lino escriu:
> Vaig acabar decantant-me per XFCE, ja que creia que podria fer-lo
> assemblar-se al Gnome 2.x. Trobo que és un entorn molt complet, i *gairebé*
> l'he aconseguit configurar tal i com tenia l'anterior Gnome, però per molt
> que ho he provat no ho he aconseguit al 100% i hi havia petits detalls que
> m'impedien treballar còmodament.

Jo m'hi vaig estar dedicant ahir a la tarda i ho he aconseguit
bastant!

http://img812.imageshack.us/img812/6989/xfcegnome.png

Hi ha algunes coses que falten per polir; l'applet d'espai lliure no
em funciona i la lletra a l'emacs surt borrosa. Per altra banda sembla
que l'escriptori es carrega més ràpid i fa la sensació que és més
"sòlid".

> Així doncs he decidit tornar a provar el Gnome 3 -el clàssic, òbviament, i
> he descobert que amb un parell (o una desena potser) de canvis en la
> configuració tot torna a ser com abans.

Sí, ja vaig veure que hi ha un mode "fallback", la qüestió és quan
durarà...

Ernest