Re: GNOME 3: com evitar-lo?

2011/11/12 Xavier De Yzaguirre i Maura <xdeyzaguirre@gmail.com>:
> En Roger Lino diu:

> Roger, podries estalviar-nos feina si ens expliques el que has fet.
>
> Jo encara no l'he instal·lat el G3, el que si he fet son proves amb l'XFCE i
> no em desagrada.
> Al synaptic ja hi apareix el G3, però amb l'aptitude i fent un safe-upgrade
> no me l'ha instal·lat encara. Al gestor d'actualitzacions de moment no m'hi
> apareix.
> Suposo que faré la prova aviat. però aquest cap de setmana toca barallar-se
> amb uns discs LVM2 que vaig convertir a ext4 per provar i pensant-me que
> [...]

El Gnome 3 no està malament, hem de canviar la forma de treballar,
però es pot treballar amb ell. A casa tothom ha començat a treballar
des del primer moment i no els hi ha costat adaptar-se, amb una estona
davant de l'ordinador han tingut prou. Els hi ha agradat molt el nou
entorn.

Encara hi han detalls que no estan polits... i tant que si, però
s'aniran millorant amb el temps i els comentaris de la gent, com a
qualsevol entorn.

La Debian està en testing i fins al Juliol no es congelarà, encara
queda per millorar.

Fins aviat,
Javier Silva