Re: GNOME 3: com evitar-lo?

2011/11/9 cubells <vicent@vcubells.net>:
> [...]

Si a les activitats tens una icona amb el terminal, fas clic amb el
botó central (normalment la roda) i obrirà una nova finestra a un
espai de treball nou.

A la versió anterior de l'escriptori tenia unes 7 icones a la barra
superior amb les aplicacions que feia servir més, ara les tinc als
favorits de la pantalla d'activitats.