Re: GNOME 3: com evitar-lo?

2011/11/9 Ernest Adrogué <eadrogue@gmx.net>
 9/11/11 @ 17:07 (+0100), cubells escriu:
> T'entenc perfectament i que conste que NO estic en contra de la teva opinió.
>
> Tanmateix jo no faig el que dius.
>
> Jo per obrir l'audacious simplement premo la tecla del windows i
> escric au i premo enter.
>
> Fixa't que això probablement és menys temps del que tardes tu, no et
> dic ja en fer les tasques que has dit, sinó tan sols en moure la ma
> des del teu cos per acostar-la al ratolí.

Però això d'escriure au i premer enter ja podíem fer amb una terminal
o un shell script. No cal inventar tot un escriptori per obtenir la
funcionalitat d'un shell script, no trobes?

> Per maximitzar/minimitzar simplement alt+tab

No és el mateix!!

> I si vull dos o més terminals simplement premo ctrl+shift+n,
> probablement el que tardes en pensar tu en obrir un altre terminal.

O sigui que només he de trobar la terminal oberta, potencialment
viatjant per diversos escriptoris virtuals, i llavors utilitzar una
combinació de tecles estrafolària... en lloc de clicar una simple
icona al menú. Gran avenç, sí senyor.

Totalment d'acord. No pot ser que tingui que recordar un munt de tecles arbitràries cada vegada que canvio de escriptori.
El gran avantatge del escriptori gràfic es el us del ratolí. Per recordar comandes es molt mes còmode el terminal.

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org