Re: GNOME 3: com evitar-lo?

Ernest Adrogué <eadrogue@gmx.net>

No crec que sigui una qüestió de tecles.

Amb el Gnome antic, per diguem obrir l'Audacious, era: clic al menú
Aplicacions, clic a So i video, clic a Audacious. Total tres clics i
sense perdre de vista el que estaves fent.

Ara és: clic a Activitats (s'enfosqueix la pantalla i hi ha un zoom),
clic a Aplicacions (surt una graella d'icones a pantalla completa),
anar a l'altra punta per clicar So i Video, finalment tornar a la
greaella, clicar a Audacious. Total 4 clics, molt més recorregut, i
quan acabes ja no te'n recordes ni de què estaves fent.

I no parlem de gestionar escriptoris virtuals i finestres. El concepte
"minimitzar" ja no existex? No puc obrir dues terminals diferents??

T'entenc perfectament i que conste que NO estic en contra de la teva opinió.

Tanmateix jo no faig el que dius.

Jo per obrir l'audacious simplement premo la tecla del windows i escric au i premo enter.

Fixa't que això probablement és menys temps del que tardes tu, no et dic ja en fer les tasques que has dit, sinó tan sols en moure la ma des del teu cos per acostar-la al ratolí.

Per maximitzar/minimitzar simplement alt+tab

I si vull dos o més terminals simplement premo ctrl+shift+n, probablement el que tardes en pensar tu en obrir un altre terminal.

:-D és broma Ernest!

--

cubells

web: vcubells.net