Re: GNOME 3: com evitar-lo?

 8/11/11 @ 14:08 (+0100), cubells escriu:
> Doncs sent ser la veu discordant, però jo em quedaré a gnome (for ever).
>
> Tots els escriptores s'estan tornant menys ratolinaries cada dia i
> més teclaire, suposo que pels nous dispositius que van apareixent i
> que són el futur.
>
> Respecte a l'"accessibilitat" a tots els elements de l'escriptori,
> al principi és una mica estrany, però quan t'acostumes no hi ha res
> que no pugues fer amb tecles.

No crec que sigui una qüestió de tecles.

Amb el Gnome antic, per diguem obrir l'Audacious, era: clic al menú
Aplicacions, clic a So i video, clic a Audacious. Total tres clics i
sense perdre de vista el que estaves fent.

Ara és: clic a Activitats (s'enfosqueix la pantalla i hi ha un zoom),
clic a Aplicacions (surt una graella d'icones a pantalla completa),
anar a l'altra punta per clicar So i Video, finalment tornar a la
greaella, clicar a Audacious. Total 4 clics, molt més recorregut, i
quan acabes ja no te'n recordes ni de què estaves fent.

I no parlem de gestionar escriptoris virtuals i finestres. El concepte
"minimitzar" ja no existex? No puc obrir dues terminals diferents??

No estic en contra dels canvis, sempre que aportin alguna cosa
positiva.  En aquest cas no veig res positiu. No puc fer res que
no pogués fer abans, i en canvi tot és més difícil, menys agil i més
confús. Només em falta trobar substituts per l'evince i el gestor
d'arxius, i ja em puc acomiadar definitivament...
adéu Gnome, hola XFCE!!

Salut,
Ernest