Re: GNOME 3: com evitar-lo?

Al 06/11/11 14:23, En/na Orestes Mas ha escrit:
A Diumenge, 6 de novembre de 2011 13:47:31, Ernest Adrogué va escriure:

 > Hola!

 > Fins ara utilitzava Gnome i més o menys estava satisfet, faig servir

 > el mode focus-follows-mouse, múltiples escriptoris, etc. Ara amb el

 > Gnome 3 sembla que han decidit fer una sèrie de canvis ridículs, com

 > ara eliminar la barra de tasques (de manera que no veus les finestres

 > minimitzades) i altres coses que no tenen cap mena de sentit.

Com apunta el Xavi, tens l'alternativa de l'XFCE. Jo fa més de dos anys que em vaig passar a la Lubuntu (LXDE), que per fi és sabor oficial, i també he tastat E17 (en fase betíssima, no m'atreveixo a recomanar-lo, tot i que m'agrada molt). Els dos primers tenen un aspecte força «clàssic», i són lleugers.

Si no t'agraden els canvis de Gnome3, potser tampoc no t'entusiasmarà KDE4: el trobo molt més «diferent» encara, tirant a barroc; però, bé, és qüestió d'anar tastant.

Bona sort.

--
Giorgio Grappa

http://anotacionsalmarge.wordpress.com/