Re: GNOME 3: com evitar-lo?

A Diumenge, 6 de novembre de 2011 13:47:31, Ernest Adrogué va escriure:

> Hola!

> Fins ara utilitzava Gnome i més o menys estava satisfet, faig servir

> el mode focus-follows-mouse, múltiples escriptoris, etc. Ara amb el

> Gnome 3 sembla que han decidit fer una sèrie de canvis ridículs, com

> ara eliminar la barra de tasques (de manera que no veus les finestres

> minimitzades) i altres coses que no tenen cap mena de sentit.

> Moltes distribucions ja l'han començat a adoptar, entre elles Ubuntu.

> A Debian suposo que entrarà a Testing aviat. Personalment, no penso

> utilitzar el Gnome 3 perquè tinc molt clar que no m'agrada i crec que

> [...]

Penso que serà complicat, perquè tard o d'hora (més aviat d'hora que tard) l'antic Gnome es deixarà de mantenir i fins i tot d'estar disponible als repositoris. No podràs ni actualitzar la distribució.

Sobre què pensem fer no et puc ajudar gaire, perquè no sóc usuari de gnome...

--

Cordialment,

Orestes Mas.