Re: xorg + nvidia (el no va mes en sadisme)

uff ja està:

$ sudo apt-get install libgl1-nvidia-alternatives libgl1-nvidia-alternatives-ia32 --reinstall
$ glxinfo |grep rendering
direct rendering: Yes

2011/10/17 tictacbum <tictacbum@gmail.com>
Hola, llegint aquest fil m'he animat a fer el canvi de driver via instal·lador nvidia al "Debian way"
tot ha anat bé, però quan faig el check de l'acceleració 3d em surt:

$ glxinfo |grep rendering
direct rendering: No (If you want to find out why, try setting LIBGL_DEBUG=verbose)

però em funcionen el google earth, els jocs... i el glxgears em dóna +20000 FPS
pot ser que tot això estigui funcionant sense acceleració per hardware?
vaig amb una GeForce GTS 250

Lluís