RE: xorg + nvidia (el no va mes en sadisme)

Bones,

jo ara mateix acabo d'instal·lar una GeForce FX 5700! En un Debian diferent, però, una instal·lació neta de la Debian Squeeze.

El que et recomano és que et miris aquesta web: http://tinyplanet.ca/~lsorense/debian/debian-nvidia-dri-howto.html
Com que has seguit el Debian Way et pots saltar el pas zero jeje i el pas 1 també pq ja deus tenir les fonts del kernel.

Jo he seguit el que hi diu i m'ha anat bé. La veritat és q d'entrada he seguit la web que ja heu dit (http://wiki.debian.org/NvidiaGraphicsDrivers) pq la vaig seguir fa uns anys i em va anar bé per la mateixa targeta. Però aquest cop ja no...

Pots provar això:
1. Desinstal·la tot el q tinguis de nvidia i d'altres drivers que hagis provat.
2. Instal·la el que diu la web. Per les nostres plaques queda:
- nvidia-glx-legacy-173xx
- nvidia-glx-legacy-173xx-dev
- nvidia-kernel-legacy-173xx
- nvidia-xconfig
- xserver-xorg (en cas q no la tinguis)
3. Executa:
# nvidia-xconfig --twinview --allow-glx-with-composite
4. Jo he reiniciat completament i tot ha funcionat.

A veure si et serveix!

Josep M.